Bangladeş ithalat kaldırımlarının etkisi üzerine yetkili

KozmikRüya

New member
Kalküta:

Yetkililer Pazar günü yaptığı açıklamada, merkezin Bangladeş'ten arazi limanları üzerinden istihdam ve nakliye gelirini etkilemek istediğini söyledi.

Merkezi hükümet Cumartesi günü, birkaç Bangladeşli malın ithalatına, hazırlanmış bahçe ve işlenmiş gıda maddesi olarak arama, geçen ay bazı Hint ürünlerinde Dhaka tarafından yerleştirilen benzer kaldırımlara yanıt olarak liman kısıtlamaları getirdi.


Petrapol Tasiye Ajanları Personel Derneği (PCASWA) Üye Kartik Chakraborty, “Bitmiş premium giysiler taşıyan yaklaşık 20-30 kamyon, günlük EVIA üçüncü ülke aktarımını yasakladı. En son sipariş, transhict'e izin verildiğinde arama hareketini tamamen durduracak, 60-80 kamyon yükü Garmen Hindistan'a giriyordu.” Dedi.

Yetkili, kamyoncuların ve işçilerin sınır lojistik merkezleri liman kısıtlama emrinden etkileneceğini söyledi.

Adlandırılmayı reddeden bir ticaret uzmanı, Bangladeş'ten bitmiş Garm'ların genellikle modern Hint perakende zincirlerine düşük fiyatlarla ilerlediklerini ve bu ürünlerin etkili bir şekilde “Bangladeşli ihracatçıları tarafından pazara atıldığını” söyledi.

Uzman, “Merkezin hareketi stratejik olabilir, muhtemelen ulusal çıkar ve Dhaka'nın İslamabad ile bağları da dahil olmak üzere son jeopolitik gelişmelerle bağlantılı olabilir. Ulusal çıkar ekonomik serpintiden daha ithal ediyor.” Dedi.

Bildirim, “belirli mal aramalarının ithalatına, Bangladeş'ten Hindistan'a hazır giysiler, işlenmiş gıda maddeleri vb. Olarak liman kısıtlamaları” getiriyor.

Sipariş, Bangladeş'ten hazır giysilerin ithalatının Anyland limanından izin verilmeyeceğini söyledi. Ancak, sadece Nhava Sheva ve Kalküta limanları boyunca izin verilir.

Meyveler, meyve aromalı ve karbonatlı içecekler, işlenmiş gıda maddeleri (pişmiş ürünler, atıştırmalıklar, cipsler ve şekerleme), pamuk ve pamuk iplik atıkları, plastik ve PVC bitmiş ürünler, boyalar, plastikleştiriciler ve granüller ve ahşap mobilyalar, bildirim, komşu ülkeden gelen gönderilerin herhangi bir LCCS (Land Gümrükleri) tarafından izin verilmeyeceğini, artar (Land Gümrükleri) tarafından izin verilmeyeceğini söyledi (Land Gümrükler). Batı Bengal'de Meghalaya, Tripura ve Mizoram ve LCS Changrabandha ve Fulbari.


Chakraborty, liman ithalatının, yol üzerinden sadece 3-4 güne kıyasla yaklaşık iki haftalık daha uzun transit süresi nedeniyle tercih edilen bir seçenek olmadığına dikkat çekti.

(Başlık hariç, bu hikaye Haberler personeli tarafından düzenlenmemiştir ve sendikasyonlu bir yemden yayınlanmıştır.)
 
Üst