Gözler Bu 20 Metaverse Coin’de: Listeye Girdiler!

SessizGozler

New member
Kripto ve Blockchain ile süratle gelişen teknolojinin geleceğine odaklanan ünlü bir Youtube kanalı olan Paul Barron Network, Crypto Power Index bilgilerine dayanarak Nisan ayında piyasa bedeli, hassaslık ve amplifikasyona bakılırsa sıralanmış birinci 20 metaverse coin projesini paylaştı. İşte detaylar…

İşte çeşitli metriklere göre üst sıralarda yer alan metaverse coin projeleri

Birçoklarından daha fazla öne çıkan büyük bir proje STEPN (GMT) oldu. STEPN, alanda patlama yaşayan tokenlardan biridir. Hem hassaslık (yüzde 75.36 ile) tıpkı vakitte güçlendirme (yüzde 74.63 ile) konusunda çok güzel durumda. Illuvium (ILV) iki numarada geliyor. The Sandbox (SAND) yüzde 72,83 hassaslıkla 3 numarada, lakin amplifikasyonları biraz düşük. Dördüncüsü yüzde 72,68’lik hassaslık ve yüzde 71,69’luk amplifikasyon ile ApeCoin (APE) oluyor.


Bir daha sonraki beş numara, RedFox Labs (RFOX). RFOX, devasa yükseklikte amplifikasyonla yüzde 72.61’de tutunuyor. Verasity (VRA) da birinci 10’da yer alıyor. Gamesstarter (GAME), Ethernet Chain (ERN), Decentraland (MANA) ve Mobox (MBOX) birinci 10’u tamamlıyor.

Listenin geri kalanında hangi coin’ler yer alıyor?

Seedify (SFUND) ve Immutable X (IMX), 11 ve 12 numaralarında geliyor. Listenin gerisine baktıkça insanların token hakkındaki konuşmalarında, yani hassaslığa dair biraz yavaşlık görmeye başlıyoruz. Gala (GALA), yüzde 71.08 ve yüzde 71.18 oranlarıyla buna âlâ bir örnek sunuyor. GALA, birinci 10’daki bir öteki coin’dir. Birinci 20’deki öbür altcoinler 13 numaradaki Enjin Coin (ENJ)’dir. Axie Infinity (AXS) 14 numaradadır. 15 numara Flow (FLOW), Adshares (ADS) 16 numaradır. Gala (GALA), Vulcan Forged (PYR), Arweave (AR) ve DeRace (DERC) sırasıyla 17, 18, 19 ve 20 numaralarıyla listeyi sonlandırıyor.


Kriptokoin.com olarak da bildirdiğimiz üzere hassaslık, yatırımcıların hislerine dayansa da amplifikasyon insanların başını karıştırabiliyor. Paul Barron Network’ün açıklamasına göre amplifikasyon, bir dijital ekosistem varlığında takipçilerin çeşitli toplumsal medya platformlarında ve arama, taşınabilir etkileşim, taşınabilir uygulama kullanması ekosistemleri ortasında nasıl etkileşime girdiğine dayanır. Bu tıp etkileşimler, bir topluluğu etkilemek için bir dijital ayak izi puanı ve amplifikasyon yaratıyor.
 
Üst