IndiGo Yolcusu, Uçuş Gecikmesi Nedeniyle Diyabet Hastalarının Şekerli Yiyecek Yemeye Zorlandığını Söyledi, Havayolu Yanıt Verdi

KozmikRüya

New member
IndiGo şikayeti dikkate aldı.


Bir IndiGo yolcusu, havayoluyla seyahat ederken yaşadığı üzücü deneyimi sosyal medyada anlattı. Uçuşunun havayolu tarafından iptal edildiğini ve bunun kendisine büyük maliyet getirdiğini, bir gün sonra ise uçuşunun ertelendiğini ifade etti.

Yolcu Swati Singh, X'e (eski adıyla Twitter) gitti ve şunları yazdı: “Indigo uçuşunun iptali bana $$$$'a mal oldu ve yöneticinin yanıtı şuydu: Başka seçeneğim yok. Hindistan Havacılık Bakanı ne yapıyor?” Takip eden bir gönderide şunu ekledi: “Merhaba, pnr'm GP5HGY ve Seattle'a olan uluslararası uçuşumu kaçırmak zorunda kaldım. Bu bana böyle bir deneyimle Hindistan'a seyahat etmek isteyip istemediğimi düşündürüyor. Ayrıca o zamandan beri buradayım. Saat 15:40'ta kimse bize bir bardak su bile sormuyor, kalitesiz yemek servisi yapıyorlar.”

Bayan Singh, şeker hastası olan bazı yolcuların “bu rahatsızlıktan dolayı şekerli yiyecek yemeye zorlandıklarını” söyledi. 11 Mayıs'ta şunları söyledi: “Yöneticilerin cevabı şu: 'Başka seçeneğimiz yok' Sıradan insanlar acı çekerken havacılık bakanlığı neden #indigoairlines gibi büyük şirketlere ceza kesmiyor?”

Bir uçuş daha ertelendi @IndiGo6E#şeker hastası Hastalar bu rahatsızlıktan kurtulmak için şekerli yiyecek yemeye zorlanıyor. Yöneticilerin cevabı “başka seçeneğimiz yok” Avaiatiin bakanlığı neden böyle büyük şirketlere ceza uygulamıyor? #indigoairlines sıradan insan ne zaman acı çekiyor? pic.twitter.com/AGz8sHDRYu

— Swati Singh (@swtsingh34) 11 Mayıs 2024
Ayrıca havayolu personeli ile yaşlı bir yolcu arasındaki diyalogun Habersunu da paylaştı. Kadın klipte, “Dün öğleden sonradan beri endişeliyiz. Yapmamız gereken acil iş yapılamadı. IndiGo'nun Delhi'deki başkanına şikayette bulunacağız.” diyor.

Havayolu da bunu not etti ve Bayan Singh'in gönderisine yanıt verdi. IndiGo'nun resmi hesabında şöyle denildi: “Hanımefendi, müşterilerimize sunmayı hedeflediğimiz deneyim bu değil. Yaşanan rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Lütfen PNR'ınızı DM yoluyla bizimle paylaşın, böylece durumu hemen kontrol edip size daha fazla yardımcı olabiliriz.”

Gönderi paylaşıldığından beri internette çok sayıda tepki topladı.

Bir kişi, “Havayolları Hintlileri gezmeye götürüyor. Uçuşları iptal ediyorlar ve ceza almıyorlar” dedi.

Bir diğeri şöyle yazdı: “Sanırım Indigo, adayların uygun şekilde incelenmesi ve eğitilmesi olmadan toplu olarak işe alım yapıyor. Nasıl bir kalite bekleyeceksiniz. Kesinlikle şık bir aday değil.”
 
Üst