NFT Patlaması: Bu Altcoin, Google’da Pik Yaptı!

SessizGozler

New member
Axie Infinity (AXS), Google Search’te en çok aranan NFT projeleri içinde birinci sırada yer aldı. Kısa bir süre evvel, bir çevrimiçi pazar yeri olan Design Bundle, en tanınan NFT projelerinin bir sıralamasını yayınladı. Listenin başında Axie Infinity var. Ayrıntılar Kriptokoin.com’da.

NFT patlaması yaşanıyor

NFT’ler, belli bir periyodda her birinin Google’da aranma sayısına nazaran sıralanıyor. Axie Infinity, 3,86 milyon arama ile en son sıralamanın başında geldi. Axie Infinity (AXS), oyuncuların oyun içi nakit kazanmak için birbirlerine karşı Axies olarak bilinen canavarları satın alabileceği, üretebileceği bir Oyna-Kazan platformu. Oyna-kazan, oyuncuların oyun oynama karşılığında kripto para ile ödüllendirildiği bir iş modeli. Savaşlara başlamak için, oyuncuların en az 200 dolara mal olan en az üç AXS alması gerekir. 2020’de en pahalı canavar, bu biçimdelar 130.000 doların üzerinde olan 300 ETH’ye satıldı.


Öte yandan, Sandbox (SAND), 553.000 arama sayısıyla Axie Infinity’den daha sonra listeleniyor. Lakin AXS’den pek uzak. Sandbox, kullanıcıların arazi satın alabilecekleri, avatarlarını NFT’leri kullanarak inşa edebilecekleri ve özelleştirebilecekleri dijital bir Metaverse’dir. Dijital gayrimenkul, 2021’de en epeyce süreç bakılırsan NFT’lerden biri haline geldi ve çoğunluğu The Sandbox’ta süreç görüyor. NBA Prime Shot, 477.000 arama ile üçüncü sırada yer aldı. NBA Prime Shot, NBA tarihli en kıymetli anların dijital bir biçimde toplanıp takas edilebildiği bir NFT pazarı olarak fonksiyon görüyor.


Axie Infinity bugün düştü

Axie Infinity Cuma günü 51,92 dolar fiyat sonu ortasında ve evvelki günden bu yana %4,38 fiyat düşüşü yaşadı. AXS, Coindex istatistiklerine göre 55.69 dolarlık yüksek bedeller elde etti. Blockchain tabanlı oyun Axie Infinity‘nin mahallî kripto parası, bu yıl şimdiye kadar yaklaşık 24,5 milyon dolar gelir elde etti. Metaverse, geçen yıl ortasında sadece dijital bir kavramdan teknolojik bir gerçekliğe dönüştü. Yeni bir söz olmasa da, toplumsal medyanın ötesine geçmek ve yeni dijital alana girmek için metaverse platformları oluşturan markalar niçiniyle ilgi gördü. bu biçimdedan beri, fizikî dünyanın sanal ve artırılmış gerçeklikle kaynaşması olan metaverse patlama yaşadı. Dünyanın çeşitli ekonomik alanlarında “normların ötesinde” atılımlarla sonuçlandı.
 
Üst