TIMSS-Çalışması: Deutschland stabil – Haberler

Die heute verröffentlichte Study “Uluslararası Matematik ve Bilim Çalışmalarında Eğilimler” 2023, 1995'te, tüm matematik ve doğal matematik kompozisyonları ve Schülern am Ende der 4. Jahrgangsstufe im uluslararası Vergleich. Deutschland nimmt seit 2007 bir der Studie teil.

Das sind die wichtigsten Studienergebnisse für Deutschland:


Die mittleren mathematischen Kompetenzen der Viertklässlerinnen ve Viertklässler, 524 Sayıya ihanet; den Naturwissenschaften 515 Punkte'de. Leistungen'deki Fachern, uluslararası bir Mittelwert ve Niveau'da önemli bir bilgi kaynağına sahip. AB– Staaten.

  • Uluslararası olarak 2023'te Almanya'yı buldum ve 2019 ve 2015'te Mittelfeld des Gesamtrankings'e katıldım.
  • Im Vergleich zu 2019, Schülernen ve Schüler'in, Fachern'de bir sabit Leistung ve 2020 ve 2021'de Schulbetrieb'de pandemik bir hastalıkla mücadele ettiğini gösteriyor.
  • TIMSS 2023'te bir kez daha Herkunft ve Bildungserfolg'da sosyal yardımlar aldık. Zudem, Mathe'da Grundschulkind'i ve Naturwissenschaften'de Mindestanforderungen'de hızlı Dritte'yi yenemedi.
Zur Çalışması:


Bir TIMSS 2023'te 58 Staaten var; Darunter 22 AB– ve 29 OECD– Staaten. Daha fazla 650.000 Schülernen ve Schüler der vierten Jahrgangsstufe nahmen weltweit teil. Deutschland'da 4.442 Schülerinnen und Schüler ve 230 Schulen bulunur.

Daha Fazla Bilgilendirme zur Study: https://www.timss.uni-hamburg.de/
 
Üst