KozmikRüya
New member
Yüksek Mahkeme, Delhi hükümetine parayı 10 gün içinde yatırması talimatını verdi
Yeni Delhi:
Yüksek Mahkeme Cuma günü Delhi hükümetine Çevre Tazminat Ücreti (ECC) fonundan Delhi’yi 10 gün içinde Meerut’a bağlayan Bölgesel Hızlı Geçiş Sistemi (RRTS) koridoruna 500 Rs katkıda bulunma talimatı verdi.
Yarı yüksek hızlı demiryolu koridoru, Delhi’yi Meerut’a bağlayacak ve 82.15 km’lik bölümün tahmini maliyeti 31.632 Rs. 24 istasyonlu koridor, Delhi’deki Sarai Kale Khan’dan Modipuram, Meerut’a olan mesafeyi 60 dakikada kaplayacak.
Yargıçlar SK Kaul ve A Amanullah, Yüksek Mahkemeye merkezi hükümetin onayının beklendiği bilgisi verildikten sonra, Merkezin avukatından Delhi-Alwar RRTS koridoru ile ilgili talimat almasını istedi.
Heyet ayrıca Delhi hükümeti için görünen avukattan Delhi-Panipat RRTS koridoru için yaptırımla ilgili talimat almasını istedi.
RRTS ile ilgili meselenin ortaya çıktığı kirlilikle ilgili bir konuda mahkemeye amicus curiae olarak yardımcı olan Kıdemli Avukat Aparajita Singh, kürsüye, Delhi-Alwar koridoru için Merkezin onayının beklendiğini, Delhi hükümetinin ise yaptırımının beklendiğini söyledi. Delhi-Panipat koridoru da bekleniyor.
Bayan Singh, kürsüye, Delhi hükümetinin, Delhi-Meerut RRTS koridoru için yaklaşık 1.100 Rs’nin yattığı ECC fonundan 500 Rs hibe başvurusunu taşıdığını söyledi.
Delhi hükümetine Delhi-Meerut RRTS koridoru için 10 gün içinde ECC fonundan vergi yükümlülüğü dahil 265 Rs katkıda bulunma talimatı veren Yüksek Mahkeme’nin 6 Mart 2019 tarihli kararına atıfta bulundu.
Amicus, Yüksek Mahkemenin daha önce ECC’nin kirliliği azaltmak için Delhi’nin altyapısını geliştirmek için kullanılması gerektiğini ve proje araç akışını azaltmaya yardımcı olacağı için ECC fonundan 500 Rs hibe başvurusuna izin verilmesi gerektiğini söylediğini iddia etti. ulusal sermayeye geliyor.
Projeyi yürüten ulusal başkent bölgesi ulaşım şirketi (NCRTC) için görünen kıdemli avukat ANS Nadkarni, Delhi-Meerut RRTS koridorunun 2025’te tamamlanmasının planlandığını ve Yüksek Mahkeme’nin Mart 2019 tarihli emrinde şunları kaydettiğini söyledi: Delhi hükümetinin buna katkısı 1.138 Rs’dir.
Yüksek mahkeme, Mart 2019 tarihli kararında, Hindistan Hükümeti’nin Delhi-Meerut RRTS koridoru projesine katkısının 5.687 Rs, Uttar Pradesh Rs 5.828 crore ve Delhi Ulusal Başkent Bölgesi’nin 1.138 Rs olduğunu kaydetmişti.
Banka, Pazartesi günü verdiği kararda, amicus’un Mart 2019 emrine atıfta bulunurken, 2019 emrinde belirtilen aynı hüküm ve koşullarda 500 Rs crore’nin serbest bırakılmasına itirazı olmadığını kaydetti.
Banka, “Buna göre, Delhi hükümetine 10 gün içinde ECC fonlarından 500 Rs katkıda bulunması talimatını veriyoruz” dedi.
Üst mahkeme ayrıca, NCRTC avukatının, Delhi hükümetinin koridora yaklaşık 400 Rs daha katkıda bulunması ve bunun için bütçe tahsisi yapması gerekeceği yönündeki sunumunu da not etti.
Kurul, Delhi hükümetine, eğer henüz yapılmadıysa, projenin durmaması için gerekli bütçe tahsisini yapması çağrısında bulundu.
Tezgah, Temmuz ayında daha fazla duruşma için Delhi-Alwar ve Delhi-Panipat koridoruyla ilgili sorunları yayınladı.
Yüksek mahkeme, Mart 2019 tarihli emrinde, Delhi Hükümetine vergi borcu dahil 265 Rs’lik bir miktarı ECC fonundan 10 gün içinde katkıda bulunması talimatını vermişti. Vergi bileşeninin iade edilebilir olduğunu ve iade edildiğinde ECC fonuna yatırılacağını söylemişti.
82,15 km uzunluğundaki koridorun yaklaşık 13 km’si Delhi’ye, Sarai Kale Khan, New Ashok Nagar ve Anand Vihar’daki istasyonlara sahip olacak.
()
Yeni Delhi:
Yüksek Mahkeme Cuma günü Delhi hükümetine Çevre Tazminat Ücreti (ECC) fonundan Delhi’yi 10 gün içinde Meerut’a bağlayan Bölgesel Hızlı Geçiş Sistemi (RRTS) koridoruna 500 Rs katkıda bulunma talimatı verdi.
Yarı yüksek hızlı demiryolu koridoru, Delhi’yi Meerut’a bağlayacak ve 82.15 km’lik bölümün tahmini maliyeti 31.632 Rs. 24 istasyonlu koridor, Delhi’deki Sarai Kale Khan’dan Modipuram, Meerut’a olan mesafeyi 60 dakikada kaplayacak.
Yargıçlar SK Kaul ve A Amanullah, Yüksek Mahkemeye merkezi hükümetin onayının beklendiği bilgisi verildikten sonra, Merkezin avukatından Delhi-Alwar RRTS koridoru ile ilgili talimat almasını istedi.
Heyet ayrıca Delhi hükümeti için görünen avukattan Delhi-Panipat RRTS koridoru için yaptırımla ilgili talimat almasını istedi.
RRTS ile ilgili meselenin ortaya çıktığı kirlilikle ilgili bir konuda mahkemeye amicus curiae olarak yardımcı olan Kıdemli Avukat Aparajita Singh, kürsüye, Delhi-Alwar koridoru için Merkezin onayının beklendiğini, Delhi hükümetinin ise yaptırımının beklendiğini söyledi. Delhi-Panipat koridoru da bekleniyor.
Bayan Singh, kürsüye, Delhi hükümetinin, Delhi-Meerut RRTS koridoru için yaklaşık 1.100 Rs’nin yattığı ECC fonundan 500 Rs hibe başvurusunu taşıdığını söyledi.
Delhi hükümetine Delhi-Meerut RRTS koridoru için 10 gün içinde ECC fonundan vergi yükümlülüğü dahil 265 Rs katkıda bulunma talimatı veren Yüksek Mahkeme’nin 6 Mart 2019 tarihli kararına atıfta bulundu.
Amicus, Yüksek Mahkemenin daha önce ECC’nin kirliliği azaltmak için Delhi’nin altyapısını geliştirmek için kullanılması gerektiğini ve proje araç akışını azaltmaya yardımcı olacağı için ECC fonundan 500 Rs hibe başvurusuna izin verilmesi gerektiğini söylediğini iddia etti. ulusal sermayeye geliyor.
Projeyi yürüten ulusal başkent bölgesi ulaşım şirketi (NCRTC) için görünen kıdemli avukat ANS Nadkarni, Delhi-Meerut RRTS koridorunun 2025’te tamamlanmasının planlandığını ve Yüksek Mahkeme’nin Mart 2019 tarihli emrinde şunları kaydettiğini söyledi: Delhi hükümetinin buna katkısı 1.138 Rs’dir.
Yüksek mahkeme, Mart 2019 tarihli kararında, Hindistan Hükümeti’nin Delhi-Meerut RRTS koridoru projesine katkısının 5.687 Rs, Uttar Pradesh Rs 5.828 crore ve Delhi Ulusal Başkent Bölgesi’nin 1.138 Rs olduğunu kaydetmişti.
Banka, Pazartesi günü verdiği kararda, amicus’un Mart 2019 emrine atıfta bulunurken, 2019 emrinde belirtilen aynı hüküm ve koşullarda 500 Rs crore’nin serbest bırakılmasına itirazı olmadığını kaydetti.
Banka, “Buna göre, Delhi hükümetine 10 gün içinde ECC fonlarından 500 Rs katkıda bulunması talimatını veriyoruz” dedi.
Üst mahkeme ayrıca, NCRTC avukatının, Delhi hükümetinin koridora yaklaşık 400 Rs daha katkıda bulunması ve bunun için bütçe tahsisi yapması gerekeceği yönündeki sunumunu da not etti.
Kurul, Delhi hükümetine, eğer henüz yapılmadıysa, projenin durmaması için gerekli bütçe tahsisini yapması çağrısında bulundu.
Tezgah, Temmuz ayında daha fazla duruşma için Delhi-Alwar ve Delhi-Panipat koridoruyla ilgili sorunları yayınladı.
Yüksek mahkeme, Mart 2019 tarihli emrinde, Delhi Hükümetine vergi borcu dahil 265 Rs’lik bir miktarı ECC fonundan 10 gün içinde katkıda bulunması talimatını vermişti. Vergi bileşeninin iade edilebilir olduğunu ve iade edildiğinde ECC fonuna yatırılacağını söylemişti.
82,15 km uzunluğundaki koridorun yaklaşık 13 km’si Delhi’ye, Sarai Kale Khan, New Ashok Nagar ve Anand Vihar’daki istasyonlara sahip olacak.
()